Kissemiss

Idag har jag guldiga naglar med leopardmönster. Eftersom det regnar så bestämde jag mig för att göra något som krävde lite mer "pyssel".
Till grunden använde jag OPIs Golden Rules, och till fläckarna duttade jag ut lite av OPIs Charmed by a snake och markerade dom sedan med OPIs Black Onyx. De svarta markeringarna gjordes lätt med en tandpetare. Det här är ett väldigt enkelt mönster att göra, eftersom det inte måste vara jämnt. Jag valde att bara göra 2 naglar på varje hand för att det inte ska bli "för mycket" =) Men självklart kan man måla alla om man känner för det (och har tid)!

Med blixt:



Och utan blixt:


Kommentarer
Postat av: Cella

herregud ! du är såååå duktig&väldigt kreativ!!



hur vet du hur du ska göra dom svarta mönsterna på fläckarna? Jag har försökt x-antal gånger och aldrig lyckats få till det, vad tänker du på när du gör dom ? har du nån speciell mall eller ngt?



Snälla gör en bra youtubeklipp på hur du gör dom här naglarna? ÄLSKAR DOM!!



superduper fin blogg har du (: !!

2009-08-29 @ 12:54:53
URL: http://noyouno.blogg.se/
Postat av: saga (:

Hej, jag undrar om nagellacken, pärlorna och allt du använder är dyrt?



2009-10-19 @ 17:52:59
URL: http://bajslaaarv.blogg.se/
Postat av: Nerine

Nej jag ser till att allt är billigt. Det dyraste är OPI lacken som går på 35-50 kr styck via ebay. Pärlor och dekorationer beställs billigt från asien =)

2009-10-19 @ 19:10:01
URL: http://nerine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0