Lyxigt

Har för mig att jag postat en bild av det här lacket förut när jag hade det på tånaglarna, men här kommer en lite bättre bild. Lacket är OPIs My private jet och den här färgen är väldigt svår att beskriva. Det är en grå/svart/brun färg som innehåller glitter i alla tänkbara färger, och den ser helt underbar ut i solen. Tyvärr så kan ingen av alla de bilder jag tog göra det här lacket rättvisa...
Jag vet att det har varit dåligt med uppdateringar nu under sommaren, men jag har fortfarande fullt upp med jobbet. Kör därför ofta med "säkra kort" (dvs lack jag haft förut). Just idag har jag OPIs Elegance som jag visade för några månader sen. Förhoppningsvis kommer det fler uppdateringar inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0