Längtar efter grönare tider!

Jag är så less på snön! Verkar ju dröja länge innan det ens börjar bli vår... För att pigga upp lite så har jag målat mina naglar gröna idag =) Det är första gången jag testar ett lack från Zoya, och jag kan väl varken säga att det är jättebra eller jättedåligt. Färgen heter Irene och är en djup moss/olivgrön färg, som är väldigt vacker. Dock är lacket väldigt skirt för att vara en så mörk färg, så det krävs 3-4 lager för att få en bra täckning.



Hittade många gröna lack i USA, så jag får se vilken nyans det blir nästa gång ;)

Från OPI lacket i övre mitten och medsols:

OPI: Sit under the apple tree
Zoya: Irene
OPI: Call my cell-ery
Maybelline: Go go green
Sally Hansen: Glow
Sally Hansen: Mellow Yellow


Kommentarer
Postat av: keit

Rooolig blogg :-) Hittade dig på youtube ...

2009-04-03 @ 23:46:54
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0